Overslaan en naar de inhoud gaan
Nieuw in onze regio en heb je een of meerdere kinderen? | New in our region with one or more children?
Publicatiedatum: 15-01-2024 om 11:45 uur
Laatste update: 22-01-2024 om 19:31 uur

Nieuw in onze regio en heb je een of meerdere kinderen? |
New in our region with one or more children?

Nieuw in onze gemeente? Deel je gegevens en je kind(eren) onder 18 worden uitgenodigd voor het Rijksvaccinatieprogramma! |
New in our region? Share your details and your child(ren) under 18 will (continue to) be invited to be vaccinated in accordance to the Dutch Immunisation Programme.

Maak je contactgegevens compleet via dit formulier, zodat je kind(eren) van 0 tot 18 jaar ook in de nieuwe woonplaats uitgenodigd worden voor vaccinaties tegen een aantal kinderziekten uit het Rijksvaccinatieprogramma  |
Complete your contact details, so that your child(ren) under 18 years of age are invited or continue to be invited to be vaccinated in accordance to the Dutch Immunisation Programme to prevent them getting harmful diseases.