Publicatiedatum: 21-08-2025 om 10:15 uur
Tijdelijk niet mogelijk om in te loggen op het JGZ-portaal, wat nu?
Helaas kan je op dit moment niet inloggen in het JGZ-Portaal via DigiD. We werken achter de schermen hard aan een oplossing en verwachten dat inloggen vanaf eind augustus weer mogelijk is. Tot die tijd staan we klaar om je op de volgende manieren verder te helpen:
Wil je je baby aanmelden voor de hielprik of gehoorscreening?
Wil je je aanmelden voor een vaccinatie tijdens de zwangerschap?
Vanaf eind augustus kun je via het JGZ-portaal weer afspraken inplannen.
Ben je 20 weken of langer zwanger?
Neem dan contact met ons op. Bel ons op 088 0031 414 (maandag tot en met vrijdag 8:30 – 17:00). We helpen je graag verder.
Wil je een afspraak maken voor jouw kind?
Vanaf eind augustus kun je via het JGZ-portaal weer afspraken inplannen. Kan het niet wachten? Neem dan contact met ons op. Bel ons op 088 0031 414 (maandag tot en met vrijdag 8:30 – 17:00). We helpen je graag verder.
Wil je je afspraak verplaatsen?
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om je afspraak te verplaatsen via het JGZ-portaal. Vanaf eind augustus kun je dit weer zelf regelen.
Heb je voor september al een afspraak en wil je die verplaatsen?
Neem dan contact met ons op. Bel ons op 088 0031 414 (maandag tot en met vrijdag 8:30 – 17:00). We helpen je graag verder.